maanantai 28. huhtikuuta 2014

Koivuallergisen hurja lenkki

Muutaman viime päivän on ollut tosi tukkoinen olo, kiitos koivun siitepölyn. Pelkkä ulkona oleskelu aiheuttaa hengenahdistusta, yskää ja silmien kutinaa. Eikä asiaa helpota liian myöhään aloitettu allergian lääkitseminen. Ehkä se jossain vaiheessa helpottaa. Viimeistään juhannuksena..

Joka tapauksessa päätin ottaa riskin ja käydä kokeilemassa juoksemista. Kyllähän juoksu ihan hyvin kulki, mutta kotiin päästyä oli pakko kaivaa hengitettävät astmalääkkeet esille. Mur! Harmittaa kamalasti tämmöinen takapakki. 17.5. aion joka tapauksessa osallistua Mimmien vitonen-juoksutapahtumaan. 

Vaikka nyt vähän koivu varjostaa juoksuintoa, ostin viime viikolla uusia juoksuvaatteita. Pitkillä housuilla alkoi olla vähän turhan hikistä juosta, niin ostin vähän lyhyemmät. Pätkälle nääkin tosin oli aika pitkät. :)
Socin juoksuhousut
Mukavissa juoksuvaatteissa on kiva juosta. Housut ei putoa jalasta eikä kinnaa mistään! Ehdottomasti tärkein juttu juostessa on ainakin minulle kunnolliset urheiluliivit. Itse käytän Triumphin Triaction-liivejä, jotka antaa hyvän tuen joka suuntaan, vaikka rintavarustusta olisi vähän keskimääräistä enemmän. Yleensä vetäsen niiden päälle vielä sellaisen pään läpi vedettävän topin, joka viimeistään pitää paketin kasassa! :)

Kattokaa, miten valtava haba mulla on! No ei se kyllä kuvassa näytä niin isolle kuin luonnossa.. ;)
Pakko oli pullistella peilin edessä. Se on kuulkaa niin, että mitä enemmän treenaa, sitä enemmän tykkää itsestään! Kuitenkin aika nöyrällä tavalla.

Vielä kunnon tsemppausbiisi Jonne Aaronin versiona: "Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä". Nii, ettäs tiedätte! :)






6 kommenttia:

  1. Mä ostin itelle ihan juoksuliivit tossa jokin aika sitten ShockAbsorberit. Todella hyvät kanssa. Ja juoksutapahtumat on tosi kivoja! Niissä on huikea fiilis!!

    VastaaPoista
  2. Mä myös kerran kokeilin noita ShockAbsorbereita, mutta en päässyt oikein perille niiden kokosysteemeistä. Kokeilin paria kokoa eikä kummatkaan menny lähellekkään päälle, vaikka olivat mun normaalia kokoa. Sit luovutin, kun en jaksanut kolmansia alkaa sovittamaan. :D

    VastaaPoista
  3. Mä kans jännitin niitä kokojuttuja kun olin kans kuullu et on ihan outo, mutta tosta juoksuliivistä oli just sopiva mun normikoko, mut toisesta mallista taas ei :D

    VastaaPoista
  4. Mistä ostit noi? Pitäs käydä katsomassa uusiksi ja asennoitua paremmin siihen sovittamiseen. :)

    VastaaPoista