keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Bikinikuvia!!

Nyt mä sen teen. Julkaisen bikinikuvat itsestäni. Oon tehny jonkin verran töitä kropan muokkaamiseksi siihen kuntoon, missä se nyt on. Aina olen inhonnut kesällä rannalla olemista enkä koskaan ole tuntenut oloani kovin hyväksi bikineissä. Joten on mulle aika iso juttu laittaa kuva itsestäni tänne. En edelleenkään omista täydellistä vartaloa, mutta kuitenkin olen tyytyväinen itseeni nyt ja sehän on tärkeintä. Jos on sinut itsensä kanssa, niin se riittää. Haluaisin tällä kuvalla myös kannustaa niitä, jotka eivät ole tyytyväisiä vartaloonsa. Jos mulle oli mahdollista muokata vartaloni aika heikosta lähtötilanteesta tähän, niin kellä vaan on sama mahdollisuus! Taas kerran vois todeta: "Se on päästä kiinni!"

En ole käynyt viittä kertaa viikossa salilla tai juossut kymmenen kilometrin lenkkejä. En ole myöskään nähnyt nälkää missään vaiheessa. Jos tavoitteena ei ole mikään bikinifitness-vartalo, niin ihan kohtuullisella liikunnalla ja hyvällä ruokavaliolla tekee jo ihmeitä.

Ois pitäny käyttää vähän itseruskettavaa ennen näitä peiliselfieitä..ja ehkä vähän rajata paremmin  kuvat!
Ihan vähän vois kuvitella, että näkyy vatsalihakset? Vai näenkö mä ne vaan itse?! :)

Nyt vaan pitäis päästä vielä sinne rannalle. Tai uima-altaalle edes. Kumpaakaan noista ei vaan täällä meidän kulmilla ole.

Laitan vielä loppuun päivän kissapiristyksen:
Naapurin koiraa on hyvä tarkkailla turvallisesti parvekkeelta. 

Vielä oli pakko laittaa tämä biisi! En ole suuri Anna Abreu-fani, mutta biisin sanat merkitsee mulle paljon: Worst Part Is Over.

2 kommenttia: